Lineage 2 : Essence Ally

Place to speak with Essence Ally members
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Should i come back to iso?

Go down 
AuthorMessage
vytautas5100
Nub
avatar

Number of posts : 20
Age : 28
Registration date : 2007-05-23

PostSubject: Should i come back to iso?   Mon Sep 10, 2007 10:38 am

Hello again m8's . I havent played on ISO all summer, so what do you think of me comming back? should i do it? At this time i am playng WOW (first time i'm doing it) . I missed iso, and those crazy castle sieges, when everything important happenes on the last minute Very Happy i realy enjoyed doing that. I dont know what's the situation now, but anyway, i'm gonna ned your help (i think) . As i see, there is new ally :}}}
Back to top Go down
View user profile
Mephouze
* Meow *
avatar

Number of posts : 1007
Age : 32
Localisation : France
Registration date : 2006-12-19

PostSubject: Re: Should i come back to iso?   Mon Sep 10, 2007 7:54 pm

PANCAKEHEAD ! wtf come back noob ! yeah some changements, some good and some bad Razz

Wow sucks lol ! get your ass back !

_________________
o Chestnut spread and Pancakes : Youm Youm o

Back to top Go down
View user profile http://oblivionally.forum2jeux.com
vytautas5100
Nub
avatar

Number of posts : 20
Age : 28
Registration date : 2007-05-23

PostSubject: Re: Should i come back to iso?   Mon Sep 10, 2007 10:40 pm

Hmmm... :-D you are damn right! Woy realy sux. But what about my clan? I dont know if i'm still there, but there is gonna be BIG problem. Brian isnt playng anymore. I will ask his friends about it. I dont even know the faking situation, so i will keep everything i have in mind for later talks. So just say what should i do now. I'm in? What about clan?
Back to top Go down
View user profile
TheMagician
Kitty


Number of posts : 323
Registration date : 2007-07-31

PostSubject: Re: Should i come back to iso?   Mon Sep 10, 2007 10:44 pm

I don't know you (I think) but welcome back drunken
Back to top Go down
View user profile
Mephouze
* Meow *
avatar

Number of posts : 1007
Age : 32
Localisation : France
Registration date : 2006-12-19

PostSubject: Re: Should i come back to iso?   Mon Sep 10, 2007 10:53 pm

Just change clan ^^

Essence diplomacy is still private. But, everyone is turning ennemy of us atm Razz

_________________
o Chestnut spread and Pancakes : Youm Youm o

Back to top Go down
View user profile http://oblivionally.forum2jeux.com
vytautas5100
Nub
avatar

Number of posts : 20
Age : 28
Registration date : 2007-05-23

PostSubject: Re: Should i come back to iso?   Tue Sep 11, 2007 12:12 pm

Avenged is CL of KT for now... Smile He's best for now Smile Maybe there is some space left for us in ally? :}}} As i see, there is a lot of new ppl around here :}}} here's the photo of mine i may look younger then i realy am What a Face If someone knows where's Brian(WilliamTell) , just say it here, ok? I need to talk to him. BTW, dont look at my damn face Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile
Mephouze
* Meow *
avatar

Number of posts : 1007
Age : 32
Localisation : France
Registration date : 2006-12-19

PostSubject: Re: Should i come back to iso?   Tue Sep 11, 2007 6:58 pm

Where's the PANCAKE ?! Laughing

_________________
o Chestnut spread and Pancakes : Youm Youm o

Back to top Go down
View user profile http://oblivionally.forum2jeux.com
vytautas5100
Nub
avatar

Number of posts : 20
Age : 28
Registration date : 2007-05-23

PostSubject: Re: Should i come back to iso?   Tue Sep 11, 2007 8:11 pm

As i know, ppl are made of skin, bones, meat and lots of fats Laughing oh, dont forget the shit you are taking with urself everyday Laughing anyway, wheres ur ansver? Sleep
Back to top Go down
View user profile
Mephouze
* Meow *
avatar

Number of posts : 1007
Age : 32
Localisation : France
Registration date : 2006-12-19

PostSubject: Re: Should i come back to iso?   Tue Sep 11, 2007 8:56 pm

KT has Ally. It seems kinda inactive. So ..., not my own choice though ^^

_________________
o Chestnut spread and Pancakes : Youm Youm o

Back to top Go down
View user profile http://oblivionally.forum2jeux.com
vytautas5100
Nub
avatar

Number of posts : 20
Age : 28
Registration date : 2007-05-23

PostSubject: Re: Should i come back to iso?   Wed Sep 12, 2007 10:08 am

How's it called? I'll have my l2 downloaded after 2 days. My connection speed sux. Downloading at 15-30kb/s. I'll do something about ally (i think so) Smile we'll talk in mirc later about this Smile
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Should i come back to iso?   

Back to top Go down
 
Should i come back to iso?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» how to get one muxxu Account back after getting banned. (no Garantee!)
» When do you go back to school?
» Fix for Getting Back into a Crashed Game
» There is only one realistic way to bring chaotic back...
» Marijuana and my mom

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Lineage 2 : Essence Ally :: Presentations :: Members / persons-
Jump to: